ДНЕВНИКОТ НА ЕДЕН МИГРАНТ ЈА ОПИШУВА РЕАЛНОСТА ЗА ЗЕМЈА ЧЛЕНКА НА ЕУ


дневникот на еден мигрант 
Ден 1: Конечно стигнав на границата на Европската Унија. Полицајците изгледаат многу разбрани и љубезен. Ми рекоа за 100 лева ќе ме пуштат да влезам.
Ден 2: Стигнав до Харманли. Ме тепаа полицајци. Стигнав до Хасково. Ми ги побараа моите лични документи. Ми ги зедоа, ми зедоа уште пари и пак ме натепаа.
Ден 3: По краток престој во ургентното во Пловдив стигнав до Софија. Уште не ме тепале денес. Охрабрен сум.
Ден 4: Ме тепаа националисти и ме ограбија. Бегав од полицијата.
Ден 5: Заврна снег и натрупа многу. Купив јакна, но ми ја украдоа.
Ден 6: Покрај мене помина весела пијана толпа. Ме навредуваа, ме тепаа, ме фрлија во една грмушка и смеејќи се продолжија по улицата.
Ден 7: Решив да се вратам во Сирија. Таму е подобро.

Текстот објаснува многу добро за во одредена земја членка  ЕУ и после многу години работите не се промениле а текстот се базира на хумор.

ПОВЕЛЕТЕ ВО ГРУПАТА МАКЕДОНИЈА ЗА СЕКОГАШ ПОДОДОЛЕ НА ЛИНКОТ

https://www.facebook.com/groups/564041373974379/

Comments

Popular posts from this blog

ПУТИН : СОЛУН Е МАКЕДОНСКИ ГРАД

ПУТИН: ГРЦИЈА ДА НЕ СЕ МЕША ВО МАКЕДОНСКИТЕ ИМЕ И ИДЕНТИТЕТ

ЕРДОГАН - ПОЗНАВАМ САМО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА И МАКЕДОНЦИ