МАКЕДОНСКАТА ЕЛИТНА ЕДИНИЦА ВОЛЦИ- СПРЕМНИ СМЕ ДА ЈА БРАНИМЕ МАКЕДОНИЈА СО СИТЕ СИЛИ И ПО СЕКОЈА ЦЕНА



СРЦЕТО МИ ЧУКАШЕ СМИРЕНО“ ГО СЛУШАВ, СИ РЕКОВ ВО СЕБЕ ДОБРО Е. Во десната рака ми беше „ШКОРПИОНОТ“ со долгата рамка а во левата АП М70АБ2 на себе и јас и војничето имавме FULL панцири со керамички плочи, Хрватска '91 град со околу 100.000 луѓе, беше тоа во центарот на градот. Се собра толпа од околу 300-500 луѓе од која отскокнуваше една фаца која со шкрипење на голфот-2 пристигна и имаше пиштол во десната рака, кога излезе од колата вперувајќи го „шкoрпионот“ кон него му реков „ ТИ ЌЕ БИДЕШ ПРВИОТ, БИЛО КОЈ ДА МРДНЕ ОД ТОЛПАТА“ - тишина како да бев тамо со саати, додека војничето ја однесе храната за војниците во домот на ЈНА и сето тоа траеше 2-3 минути итн... Што сакав да ВИ кажам: ГОТОВО Е, НЕ МОЖАМ итн. е кога ти ќе кажеш ако работиш како професионлец и затоа на Тони и др. им велам велам „МАКЕДОНИЈА БИЛА И ЌЕ БИДЕ“ се додека ние „ПРОФЕСИОНАЛЦИТЕ“ ќе си ја вршиме работата како треба. Овие момци-„ДЕЦАТА НА СОНЦЕТО“- така ги знаат во светот а ние ги викаме „ ВОЛЦИ“- за нив нема „Бадинтер“ и „Охридски“-кај нив се најдобрите. Во 2001 бев со нив и во борба и во заседи ми беше чест да бидам со нив а посебно 2003 кога еден од нив ми кажа:„ Г-не касарната во Тетово ја браневме онака како што ми кажавте дека сте направиле во Хрватска со вашата касарна тамо. РЕСПЕКТ за моите млади колеги тие 100% нема да се откажат од името „МАКЕДОНИЈА“ да си знаат „ЦРПНАТИТЕ КОПИТА“ - МАКЕДОНИЈА ВЕЧНА“

ПОВЕЛЕТЕ ВО ГРУПАТА МАКЕДОНИЈА ЗА СЕКОГАШ ПОДОЛУ НА ЛИНКОТ

https://www.facebook.com/groups/564041373974379/

Comments

  1. Да ја браниме, само незнам како да ја нападнеме европа германија грција итн. земји, крајно време е северно македонците да си купат календар и да не мислат дека е 1918год. сега е 2018год. НЕ САКАМЕ ВОЈНА, ДАЈТЕ МУ ШАНСА НА МИРОТ ЗА ВОЈНА СЕКОГАШ ИМА ВРЕМЕ.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ПУТИН : СОЛУН Е МАКЕДОНСКИ ГРАД

ПУТИН: ГРЦИЈА ДА НЕ СЕ МЕША ВО МАКЕДОНСКИТЕ ИМЕ И ИДЕНТИТЕТ

ЕРДОГАН - ПОЗНАВАМ САМО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА И МАКЕДОНЦИ